• Michal Skřivan

Mobilní aplikace pro správu požadavků SVJ



Na podzim 2021 jsme uvedli na trh mobilní aplikaci.

Po necelém roce provozu můžeme říci, že obliba jejího používání předčila naše očekávání. Systém DOORONLINE jehož součástí mobilní aplikace je, aktivně používá zhruba 80% našich klientů!

Do aplikace jsou soustředěny všechny požadavky na řešení technických i jiných provozních úkolů našich klientů.

Požadavky, v aplikaci je nazýváme žádosti, mohou být řazeny a filtrovány podle logických pravidel. Přehledně lze zobrazit nové žádosti, žádosti po termínu splnění, nebo i již vyřešené a ukončené. Samozřejmě je myšleno i na soukromí uživatelů. Požadavky lze zadávat v rámci daného domu jako soukromé nebo veřejné.


Jednoduše lze říci, že zadání žádosti do mobilu je nejrychlejší způsob, jak nám nahlásit závadu nebo jiný požadavek.

Souběžně s mobilní variantou je dostupná i webová aplikace, která je rozšířená i na ostatní důležité aspekty správy SVJ.

sdlkfsdlksdlsdsCo je pro provoz celého systému klíčové?

DOORONLINE není jen pouhé zobrazování informací, je to plnohodnotný pracovní nástroj, se kterým pracují všichni zaměstnanci správce na každodenní bázi. Všechna zpracovávaná data se skrz bezpečné cloud řešení dostávají do zařízení našich klientů 24 hodin denně.

Děkujeme všem, kteří si aplikaci stáhli a používají ji. Ostatní mohou podrobnosti nalézt na našich stránkách, pro větší detail nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím webového formuláře.


Tým R3 group

4 zobrazení